قله جارو

نویسنده : بایک البرز ( Bike Alborz)
نوع برنامه : کوهنوردی
شرح برنامه

به نام خداوند بخشنده مهربان

برنامه قله جارو به مناسب ۲۰ سالگرد تاسیس انجمن کوهنوردان ایران  اجرای برنامه کار گروه طبیعت گردی و کوهپیمایی چشمه ساران البرز متولی(انجمن کوهنوردان ایران نمایندگی کرج مهرشهر )

اعضای شرکت کننده در برنامه :

اقایان جهان بخش هادی اعظم

حمید افشاری

امیرحسین صالحی

میلاد و طاها

خانم متیرا مطیع

وبا تشکر از جناب اقای حبیبی و اعضای گروه شان

برنامه طبق برنامه ریزی انجام شده در ساعت ۷ از پارکینگ روستای جارو شروع شد.

به تمام اعضا توصیه های لازم داده شده بود و دوستان از تمام شرایط برنامه توجیح بودند از نظر پوشاک و رعایت نظم در گروه در زمان پیماش در مسیر

و طبق پیش بینی های وضعیت جوی و اب هوایی بیان شده بود که در منطقه برف و یخ موج است و دوستان وسایل مورد نیاز در این فصل همراه شان باشد و در هنگام صعود و فرود با کمال احتیاط پیمایش رو انجام بدهند . ساعت ۸ در چند صد متری قله صبحونه را دوستان صرف کردند چرا که به دلیل وجود باد این امکان برای صرف صبحانه در بالا قله وجود نداشت ساعت ۱۱ به قله رسیدیم استراحتی انجام دادیم

دوستان عکس هایشان رو گرفتند به سمت پایین حرکت کردیم. ساعت حدود نزدیک ۱ بعد ظهر ما در باغات روستا بودیم عصرانه ای میل کردیم

از تمام دوستانی که ما رو در این صعود یاری کردند س‌پاس گذاریم .