صفحه اصلی لیست گزارش برنامه ها صعود قله های چین کلاغ، دوشاخ، سیاه سنگ و پلنگچال

نوع برنامه : کوهنوردی
تاریخ برگزاری : ۱۴ شهریور ۱۳۹۹
تاریخ نگارش : 16 شهریور 1399
جهت مشاهده در سایز اصلی، بر روی تصویر کلیک کنید.
شرح برنامه

باشگاه: کوهنوردی و اسکی آلپ

سرپرست گروه: آقای هادی سرور

تعداد افراد گروه: 10 نفر

تاریخ: 14 شهریور ماه 1399

گزارش برنامه: ساعت 5 صبح در محل ایستگاه اتوبوس بام تهران، بالای میدان بهرود بلوار عابدی، روبروی آپارتمانهای شهرک مخابرات، جمع شدیم و ساعت 5:30 حرکت خود را به سمت قله چین کلاغ شروع کردیم. ساعت 8 صبح روی قله بودیم بعد از صرف صبحانه و گرفتن عکس یادگاری به سمت قله دوشاخ حرکت کردیم، بعد به قله سیاه سنگ رسیدیم بعد از استراحت و عکس، به سمت پلنگچال ادامه مسیر دادیم. مسیر گاهی سخت و دست به سنگ داشت. ساعت 13:30 به قله پلنگچال رسیدیم. بعد از صرف ناهار و عکس گرفتن ساعت 14:30 به سمت گردنه اشتر گردن حرکت کردیم. و سپس راه خود را به سمت امامزاده داوود ادامه دادیم. هوا بسیار صاف و آفتاب مطبوعی بود. عکسهای بسیار زیبایی در ادامه مسیر گرفتیم. در میان راه قمقمه ها را از آب چشمه پر کردیم. و ساعت 16:30 به امامزاده داوود رسیدیم. دو تا مشکل داشتیم اول اینکه از صبح سرویس بهداشتی نرفته بودیم و دیگر اینکه در امامزاده داوود هیچ وسیله ای برای حرکت به سمت تهران نبود!