صفحه اصلی لیست گزارش برنامه ها گزارش برنامه جنگل وقله الیمستان

شرح برنامه

بنام خدای بزرگ ومهربان

گزارش برنامه جمعه 3/8/98جنگل وقله الیمستان

ساعت 5ونیم باجمع کثیری از دوستان محل قراروبه قصدجنگل الیمستان ترک کردیم شکرخداهوا بسیارعالی بود و همه چیزبرای یه برنامه ایده ال آماده بود

ساعت 8ونیم به ابتدای جنگل رسیدیم وبعدازپارک اتومبیلها وصحبتهای ابتدای برنامه حرکت کردیم تعداد افردا مشتاق این برنامه خیلی زیاد بود از دوستان خواسته شد ازگروه جدانشن چرا که امکان گم شدن زیاد بود

اززیبایی اون منطقه هرچی بگم کم گفتم باید رفت ودید مه اطراف جنگلوگرفته بود بارندگی اخیر هم همه چیزو پاکیزه کرده بود بوی بارون وعلفهای بارون خورده هررهگذری رو مدهوش میکرد

یک ساعت بعدبه دشت رسیدیم بساط صبحانه رو علم کردیم وبعضی ها هم درصدد روشن کردن آتیش براومدن که باتوجه به خیس بودن چوبا یه مقدار سخت بوداما همت وکمک درانجام هرکاری سختی رو راحت میکنه وتونستنداتیشوروشن کنن

45دقیقه بعد قرار شد کسایی که میخوان قله بیان آماده بشن وبقیه اونجا تابرگشت دوستان استراحت کنند

ماشاالله همه قله رو بودند بیشترازنصف دوستان عزم قله داشتند وقت کم بود وباید خیلی تندحرکت میکردیم اما بعضی از دوستان هنوزبه آمادگی کامل نرسیدند یک کم کندشدحرکتمون

درطول مسیر قرار شد شعرزیبایی رو که ازقبل تعیین کرده بودیم رو همخونی کنیم امانگم براتون چیزی درافتضاح بود🙈🙈🙈🙈

البته برای شروع خوب بود

هرچی به قله نزدیک میشدیم مه غلیظترمیشد وشعاع دیدکمتر

ساعت 2بعدازظهررونشون میداد 100مترمونده بودکه به قله برسیم که تصمیم به برگشت گرفتیم اما اصرار دوستان به رفتن قله باعث شد تصمیم عوض بشه همگی به غیر ازسه چهانفر باسرعت به طرف قله حرکت کردیم و15دقیقه بعد روی قله بودیم چنددقیقه ایی اونجا بودیم وبعدازگرفتن عکس روی قله خیلی زودقله رو ترک کردیم وبه طرف پایین حرکت کردیم بارش شدید باران هم شروع شده بود که بامه غلیظ کاروبرامون سخت کرده بود همینطور که پایین میومدیم فهمیدیم که مسیررواشتباه اومدیم گم شدن تواون شرایط یعنی فاجعه البته خیلی زود مسیرروپیداکردیم چوپانی هم که اونجا بود بیشتر به ماکمک کرد وخداروشکر

به مشکل نخوردیم به دشت که رسیدیم اکثرکسایی که اونجابودند اون محلوترک کرده بودند وبه سمت ماشینها رفته بودن

ماهم به محض رسیدن به دشت وسایلمونوجمع کردیم و رفتیم پایین اما بااین وجود به تاریکی خوردیم چیزی که پیش بینی میشد

بارندگی مه شدید تاریکی هوا پایین اومدنوخیلی سخت کرده بود ولی ازاونجایی که همه اعضای گروه تحت هرشرایطی به هم کمک میکنن اینجاهم از کمکشون به همدیگه دریغ نکردن وهمگی صحیح وسالم اما تمام وجودگلی😆😆پایین اومدیم واقعا کمک وهمکاری توگروه چیریه که بیشترازهمه چیز تواین برنامه مشهودبود دست تک تکشون درد نکنه

درسته دیر برگشتیم اما خوشحالم دوستانم به هدفشون تواین برنامه رسیدند

رقیه کاظم پورعصمتی

تهران - تهران

5 ماه پیش

بادرود..گزارش کاملی بود ممنون ،به امید اینکه درزمان مناسب بتوانم در صعود های سبک درخدمتتون باشم☘️