صفحه اصلی لیست گزارش برنامه ها طبیعت گردی و درختکاری

مدت زمان پیمایش : 03:00
تاریخ برگزاری : ۵ اسفند ۱۴۰۱
تاریخ نگارش : 9 اسفند 1401
جهت مشاهده در سایز اصلی، بر روی تصویر کلیک کنید.
اطلاعات منطقه

موقعیت جغرافیایی : شمال شیراز

پوشش گیاهی : بنه آلوک ارژن

گوناگونی جانوری : کبک تیهو

جاذبه ها و آثار باستانی : از جاذبه های تخت جمشید درصورت داشتن زمان می توان بازدید نمود

پتانسیل سایر ورزش ها : پیاده روی اسکای طبیعت گردی و گردشگری

سطح فنی برنامه : غیرفنی

وضعیت دمای هوا : معتدل

به نام خداوند مهربان

سلامی گرم به طبیعت دوستان مهربان باشگاه حامیان زمین.

🗻🗻🗻🗻🗻🗻🗻

امروز جمعه ۵اسفند ماه برنامه طبیعت گردی و کوهنوردی از کوه وچشمه بزی شهرستان‌زرقان

تعداد ۵۰ نفر شرکت کننده از گروه کوهنوردی حامیان زمین به سرپرستی محمد جواد رستمی و لیدرهای توانمند خانم سهیلا مولایی و اقای شریفی وجناب آقای ارش زارع و سر قدمی آقا مسیح برگزار گردید

🌲🌲کلیه همنورد آن ساعت ۷صبح در پارکینک کوهستانی نور شیراز تجمع کردیم سپس به سمت زرقان حرکت کرد نیم ساعت کوه پیمایی و پیاده روی در پایین دامنه کوه چشمه بیزی در منطقه کاشت درختان کوهی رسیدیم بعداز صرف صبحانه کلیه نفرات این گروه با حضور سبزشان در کمک و همراهی حامیان محیط زیست و شهرداری و فرمانداری زرقان به مناسبت روز محیط زیست در برنامه کاشت درخت بادام کوهی شرکت نمودند که در پایان هدایایی هم به قید قرعه از طرف شهرداری به عزیزان داده شد ☘️وتقدیر ویژه ای هم از گروه حامیان زمین شد☘️ ☘️☘️☘️☘️☘️

⚡️🔥بعد از ان به سمت چشمه حرکت کردیم در مسیر از طبیعت زیبای دشت و کوه بسیار لذت بردیم همچنان از هوای دل انگیز بارانی صبحگاهی خشنود شدیم.⚡️🔥

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

بعد از ۱ساعت پیمایش رسیدیم و مقداری استراحت کردیم و دور هم میوه و تنقلات سالم میل کردیم و از آواز دل نشین اقای خباز عزیز بسیار لذت بردیم بعد از ان به سمت چشمه دوم چشمه بیدی حرکت کردیم و

🥗🥗ناهار را انجا میل نمودیم اهنگ گذاشتیم و دور هم شادی کردیم

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸بعد از شادی کردن ودور هم بودن عکس به یادماندنی گرفتیم. تشکر از جناب رستمی که به قید قرعه جوایزی را به عزیزان تقدیم نمودند

🌱🌱🌱تشکر از لیدر های توانمند

🌱🌱خاله سهیلا عزیز

🌱🌱اقای زارع

🌱🌱اقای شریفی

🌱🌱تشکر از اقا مسیح☘️☘️🎍🎍تشکراز رسول خواجه عضو کمیته امداد نجات زرقان که زحمت زیادی امروز کشیدند 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

🌱🌱و تشکر ویژه از آقای رستمی عزیز که ما را در این برنامه یاری نمودند 🌿🌿🌿🫱🏻‍🫲🏻🫱🏻‍🫲🏻🫱🏻‍🫲🏻🫱🏻‍🫲🏻

🌱🌱تشکر ویژه از اقا علیرضا اوجی که عکس هاو فیلم های زیبایی درطول مسیر گرفتند.