صفحه اصلی لیست گزارش برنامه ها گزارش برنامه صعود به قله منار

مدت زمان پیمایش : 9:00
تاریخ برگزاری : ۵ آبان ۱۴۰۲
تاریخ نگارش : 6 آبان 1402
جهت مشاهده در سایز اصلی، بر روی تصویر کلیک کنید.
اطلاعات منطقه

وضعیت آب و هوا : نیمه ابری

سطح فنی برنامه : غیرفنی

وضعیت دمای هوا : معتدل

در تاریخ پنجم آبان چهارصد و دو ساعت ۴ و سی دقیقه میدان آزادی قرار گذاشتیم بریم قله ی منار و صعود کنیم با کمی تاخیر ساعت ۵ و ۴۵ به سمت محله پل خواب روستای مورود واقع در جاده چالوس حرکت کردیم ساعت ۶ و سی دقیقه به پارکینگ روستا رسیدیم بعد از پارک ماشین ها از کنار زمین فوتبال وارد پاکوب شدیم و با تعداد ۱۰ نفر به سمت قله حرکت کردیم بعد از دوساعت پیمایش به درخت بزرگ و کهنسال رسیدیم با اجازه سرپرست برای خوردن صبحانه و گرفتن عکس توقف کردیم بعد از سی دقیقه استراحت مجددا وارد پاکوب شدیم و به سمت یال اصلی حرکت کردیم بعد از دوساعت پیمایش در شیب به یال رسیدیم و کنار سنگ چین مجددا به عکس گرفتن و نوشیدن چای پرداختیم و بعد از یه استراحت کوتاه به سمت قله حرکت کردیم و ساعت ۱۱ و ۴۵ به قله ی منار رسیدیم ک رخ زیبای دماوند جان مواجه شدیم همین موضوع باعث ذوق بیشتر همنوردان شد نزدیک ۴۵ دقیقه با نظر سرپرست روی قله عکس و فیلم گرفتیم و بسمت پایین حرکت کردیم و در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برای ناهار توقف کردیم بعد از صرف ناهار یکسره به سمت ماشین ها حرکت کردیم و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برنامه به پایان رسید و با ماشین های شخصی به طرف تهران حرکت کردیم البته از اینم غافل نشیم ک در راه نتونستیم از خیر بستنی دهاتی بگذریم.