صفحه اصلی لیست گزارش برنامه ها گزارش برنامه صعود به قله سبلان

مدت زمان پیمایش : 10:00
تاریخ برگزاری : ۱۷ مرداد الی ۱۹ آبان ۱۴۰۲
تاریخ نگارش : 23 آبان 1402
جهت مشاهده در سایز اصلی، بر روی تصویر کلیک کنید.
اطلاعات منطقه

وضعیت دمای هوا : معتدل

روزشمار برنامه : دو روز

برنامه در تاریخ ۱۷ مرداد چهارشنبه شب از تهران آغاز شد

با پیش بینی اینکه معمولا راننده اتوبوس ها داستان های جالبی درست میکنن اینبار هم راننده میگفت کوهنورد نمیبرم ک با بحث و مدیریت سرپرست با یک ساعت تاخیر حرکت کردیم و پنج شنبه صبح ساعت ۷ به مشگین شهر رسیدیم و با ماشین دیگری ک از قبل باشگاه تدارک دیده بود و منتظرمون بود به سمت اقامتگاه حرکت کردیم

یکی از نقاط قوت این برنامه اقامتگاه بود که واقعا تمیز با غذاهای تازه و خوشمزه بود. با تشخیص سرپرست پنج شنبه رو استراحت کردیم و از پل معلق بازدید کردیم و شام سبکی خوردیم و پنج شنبه ساعت ۲۳ به سمت شابیل حرکت کردیم و تا ساعت ۱ بامداد به محل لندروور ها رسیدیم.

هوا کمی سرد بود و سریعا لباس اضافه کردیم بعد از سوار شدن لندروور و چالش های خودش ساعت ۲ بامداد از پناهگاه به سمت قله حرکت کردیم. تا ارتفاع ۴۲۰۰ همه چی خوب بود و همه سرحال بودیم و داشتیم از صعود لذت میبردیم که یکی از نفرات ارتفاع زده شد و با تشخیص سرپرست برنامه به پناهگاه برگشت.

بعد از تماشای طلوعی زیبا کم کم به سنگ محراب نزدیک شدیم. برف از هرسال کمتر بود و به یاری خداوند تیم با بقیه نفرات ساعت ۸ صبح جمعه به قله رسید.

بعد از کمی استراحت و عکس گرفتن، دوباره کنار سنگ محراب توقف کردیم و عکاسی کردیم و غذا خوردیم.در نهایت ساعت ۱۴ از پناهگاه به سمت شابیل حرکت کردیم و سرپرست هم به قولش عمل کرد و بلافاصله بعد از پایان برنامه به آبگرم رفتیم و در آخر هم به سمت تهران حرکت کردیم و روز شنبه ساعت ۵ صبح به تهران رسیدیم.