صفحه اصلی لیست گزارش برنامه ها گزارش برنامه قله عرقچین

مدت زمان پیمایش : 8:25
تاریخ برگزاری : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ نگارش : 13 فروردین 1403
جهت مشاهده در سایز اصلی، بر روی تصویر کلیک کنید.
اطلاعات منطقه

پوشش تلفن همراه : دارد

بهترین فصل صعود : بهار و تابستان و پاییز

خطرات : در مسیر صعود ما، در برخی مناطق مسیر ریزشی بود، در مسیر نرمال خطری وجود ندارد

ایمنی منطقه : در مسیر نرمال ایمن است

وضعیت آب و هوا : آفتابی

سطح فنی برنامه : غیرفنی

وضعیت دمای هوا : معتدل

شرکت کنندگان برنامه : کاوه رضائی شیراز، نیلوفر آبانگر، سیده فرنیا رسولی، محمود رسولی پور، یگانه سادات خزلی، پیام آزادی، محسن عنبری، نرگس وحید، فریماه آقاحسینی، هانیه زارع، امید حسین‌راد و امیر کاظم بخشی

شرکت کنندگان در برنامه راس ساعت ۶ در محل ورودی پارک نیلوفر جمع شدند و پس از معرفی اولیه، در ساعت ۶:۱۰ حرکت را شروع کردند، پس از عبور از شیب انتهای پارک، توقفی کوتاه برای ارایه مسائل آموزشی در مورد گامبرداری، البسه و نحوه استفاده از باتون داشتیم، سپس مسیر را از پاکوب مسیر نرمال تا محل استخرهای آب ادامه دادیم، در این محل با توجه به وضعیت خوبی جسمانی شرکت کننده‌های برنامه، همچنین تست نفراتی که به عنوان پیش‌برنامه برنامه‌های شاخص پیش رو در این برنامه شرکت کرده بودند، از سمت راست مسیر نرمال، پیمایش را ادامه دادیم تا صعود کنندگان با چالش پیمایش شیب تند محک زده شوند که همگی به بهترین شکل از این چالش سربلند بیرون آمدند (به صعود اولی‌ها کمک و راهنمایی‌های بیشتری شد تا بتوانند این چالش را بگذرانند)

پس از عبور از این چالش و بازگشت به روی یال، توقفی به منظور استراحت و صبحانه داشتیم و بعد از آن مسیر باقی مانده با قله را پیمودیم و در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه بر فراز قله بودیم

مسیر بازگشت را کاملا از مسیر نرمال بازگشتیم و در محل مسطح پیش از شیب نرسیده به استخرها، برای ناهار توقف داشتیم، پر از آن در ساعت ۱۴:۳۵ دقیقه به پارک نیلوفر رسیدیم و توقف به منظور ریکاوری، گفتگوهای پایانی داشتیم تا ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه که همگی شرکت کننده‌های در برنامه محل را ترک کردند

با توجه به اینکه اکثریت شرکت کنندگان در برنامه صعود اولی بودند، آقایان کاوه رضائی، پیام آزادی، امید حسین راد و محسن عنبری به تناوب در نقش عقبدار، میان‌دار و سرقدم تیم فعال بودند