صفحه اصلی لیست گزارش برنامه ها گزارش صعود به قله الوند

جلودار:اسکندر کولیوند

عقب دار : محمد فراهانی

عکاس: میلاد کولیوند

نفرات صعود کننده:خانوم ها:قلیزاده.سادات رضوی.رجبی.عنبرستانی.نصی.کندری   اقایان :اسکندر کولیوند.میلاد کولیوند.بابک.محمد فراهانی.ناصر اسدی

روز اول صعود:

ساعت7صبح چهارشنبه میدان ازادی تهران .زمان ومکان تجمع دوستان بود.که بدلیل تاخیر بعضی از دوستان ساعت7:45دقیقه بسمت همدان حرکت کردیم.برای صرف صبحانه در حدود60کمیلومتری همدان بعداز سومین عوارضی توقف 45دقیقه ای داشتیم.

صرف صبحانهحوالی ساعت 132به همدان رسیدیم.بعاز گشت یک ساعته در محدوده دهکده گنجنامه وباتزدید از اکواریوم واقع در محل توسط برخی از دوستانبرای صرف ناهار به پارک والاچیقی در شهر رفتیم.ساعت 17مجددا به گنجنامه برگشتیم وپس از استقرار ماشینهادر پارکینگ و تعویض لباس درساعت18:15دقیقه همزمان با شروع بارش برف پیمایش ب سمت پناهگاه میشان اغاز شد.پس از طی کردن مسیرA(براساس نقشه)و گذر از چشمه درساعت 19:20دقیقه به پناهگاه میشان رسیدیم.و بعداز استراحت و صرف شام ساعت22به طبقه بالا(خوابگاه)رفتیم .خوابگاه بطور الزامی مجزا بود.بخش اقایان بزرگتر ودارای تختخواب درحالیکه خوابگاه خانمها بسیارکوچک و بدون تخت بود که البته با تشک وپتو دراختیار کوهنوردان قرارداده شده بودروز دوم صعود:

ساعت6صبح بیدارشدیم وبعداز صرف صبحانه وتجهیز وسایل شاعت حدودا7ادامه صعود اغاز شد.در ابتدای مسیر ازدشت میشان ونماد شهدای گمنام و پناهگاه دشت میشان گذشتیم.و پس از حدود نیم ساعت ب تخت نادری رسیدیممسیر به سمت پناهگاه کلاغ لانه ادامه داشت .وزش باد و بارش برف و مه شدید تر شده بود و دمای هوا ب منفی6درجه رسیده بود.ساعت10:10دقیقه صبح رانشان میداد و گروه ب پناهگاه کلاغ لانه رسیدی بود.ب مدت15 دقیقه استراحت کردیم وبعداز گرفتن چند عکس یادگاری با نماد گروه (همراهان طبیعت اندیشه)به دلیل مه الودگی شدید هوا وعدم دید کافی موفق بصعود قله کلاغ لانه نشدیم و مسیرا از طریق خطالراس بسمت سمت قله الوند در پیش گرفتیم.درساعت12:45دقیقه همه 11نفر گروه موفق ب صعود قله زیبای الوند شدند و بعداز گرفتن عکس یادگاری از مسیر پشت قله بسمت پایین حرکت کردند.ساعت15:30در پناهگاه میشان بودیم .بارش برف قطه شده بود وهوا عالی بود.بعداز استراحت 45دقیقه ای وجمع کردن لوازم ساعت16:15دقیقه بسمت گنجنامه حرکت کردیم و17:30پایان پیمایش صعود به قله الوند بود.