صفحه اصلی همنوردان محمد جواد رستمی
محمد جواد رستمی

باعرض سلام واحترام کوهنوردی نظامی به مدت چهار سال از سال 1372در دانشگاه افسری امام علی بصورت حرفه ای فرا گرفتم قله های دماوند دنا شیرکوه بل هزار در تمام فصول سال صعود کردم بمدت 20سال بعنوان مربی .کمک استاد استاد سراستاد آموزش های کوهنوردی دوره های رنجری را بعهده داشتم برای عملیات امداد و نجات هواپیمای تهران یاسوج بعنوان سرپرست تیم امداد و نجات در عملیات نجات بمدت یکماه حضور داشتم دوره های جی پی اس تخصصی نقشه خوانی زنده ماندن کویر جنگل کوهستان از دانشکده های نظامی اخذ نمودم در رشته های دو میدانی دو دو صحرانوردی مقام نظامی دارم بمدت دو سال بعنوان رییس تربیت بدنی ارشد نظامی منطقه فارس انجام وظیفه نمودم عاشق کوهنوردی وطبیعت هستم باتشکر ارادتمند جواد رستمی

سال شروع کوهنوردی: 1372

22 ماه پیش

🌺با نام یاد خداوند
با عرض سلام خدمت اعضای محترم‌گروه
در روز جمعه۲۳اردیبهشت ماه برنامه گردشگری و طبیعت گردی دل انگیزی با گروه حامیان زمین با تعداد۸۵ نفر شرکت کننده به سرپرستی بانو خاله سهیلا گرامی و آقای آرش زارع و سر قدمی آقای سپهری بزرگوار بر گزار گردید.عزیزان گروه در میدان معلم و سر گلستان تجمع کردند و توسط یک دستگاه اتوبوس و مینی بوس به طرف منطقه زیبای برم فیروز حرکت کردند. در مسیر عزیزان با موسیقی شاد و همخوانی و انرژی مثبت بالا لحظات شادی را در گروه ایجاد نمودند. حدود ساعت ۸ صبح به منطقه زیبای برم فیروز رسیدند و بعد از کوهپیمایی و صرف صبحانه به برم رسیدند واز دریاچه و برف و زیبایی های این مکان دیدن کردند و عکس های بسیار قشنگی گرفته شد بعد از صرف ناهار و استراحت عزیزان گروه حدود ساعت ۵:۳۰دقیقه عصر آماده باز گشت به سمت پایین کوه شدند و در مسیر استراحت کرده و عکس های زیبای دیگری گرفتند. در مسیر بازگشت نیز عزیزان با موسیقی شاد لحظات شادی را ایجاد نمودند.
این برنامه شاد و مفرح به سلامتی و شادی در ساعت ۱۰ شب به پایان رسید.
تشکر ویژه دارم از لیدر های مهربان و توانمند گروه بانو خاله سهیلای عزیز و آقای رستمی بزرگوار و آقای آرش زارع و آقای کمال شریفی
از کلیه عزیزان شرکت کننده و اعضای محترم گروه که در برگزاری بهتر این برنامه همکاری نمودند بسیار سپاسگزاریم.
به امید دیدار شاد تندرست باشید🌺
(مریم شریفی)

23 ماه پیش

گزارش برنامه🌱🌱نام قله عالم بین بمناسبت روز ارتش🌱روز دوشنبه ۱۴۰۱،۱،۲۹ گروه کوهنوردی حامیان زمین به سرپرستی محمد جواد رستمی ساعت سه عصر به سمت داراب حرکت کردند وساعت هفت به منطقه حسن آباد رسیدند وپس از یکساعتی استراحت وچیدمانه کوله مسیر راساعت ۸ به مدت ۳ساعت بسمت چشمه درختی پیمایش کردیم وساعت ۱۱ به چشمه رسیدیم وپس از استراحت شبانه صبح با حضور ۱۰ نفر ساعت☘️۶.۳۰ مسیر رابسمت قله به پیمایش آغاز کردند وپس از ۵ ساعت پیمایش سنگین در مسیر کاملا چالشی وسخت ساعت۱۰.۳۰ به قله رسیدیم و همراه با شادی و خواندن سرود ملی پرچم را برقله برافروختیم وپس گرفتن عکسهای یادگاری وفیلم 🌱در همان اول قله ساعتی استراحت کردیم وساعت ۱۲ مسیر را بسمت پایین پیمایش کردیم که پس ازپنج ساعت پیمایش ساعت۵ به چشمه درختی رسیدیم وپس از دوساعتی استراحت سپس از دره رغز حرکت کردیم وپس از دوساعت بسلامت به خانه ای که برای استراحت هماهنگ شده بود رسیدیم واینجا برنامه با موفقیت به پایان رسید 🌱نفرات شرکت کننده دراین برنامه 🌱سرپرست برنامه جناب آقای محمد جواد رستمی🌱لیدرمحلی عیدی پور 🌱آقای کریم قاسمی🌱آقای مجلسی عضو گروه کوهنوردی حامیان زمین🌱 آقای آرش زارع مسئول فنی عضو گروه کوهنوردی حامیان زمین🌱آقای گلچین🌱آقای بازیار🌱 بانونوبخت🌱بانو زهرا بازآیی آقای زارع 🌱☘️

24 ماه پیش

گزارش صعود به قله تشگر
قله تشگر در کوهستان هماک یا همای در فاصله ۶۰ کیلومتری شهر بندرعباس و قسمت جنوبی شهرستان حاجی آباد قرار گرفته است. این قلل به عنوان بلندترین کوههای استان هرمزگان شناخته می شوند. از نزدیک ترین مناطق مسکونی به این قسمت می توان به روستای زاکین اشاره کرد. مسیرهای صعود به این قله شامل موارد زیر هستند:
مسیر شمالی: هماگ
مسیرهای جنوبی:
روستای توتنگ
روستای زاکین
وضعیت آنتن دهی: در برخی نقاط وجود دارد.
محل مناسب شب مانی: کپرها ارتفاع ۲۵۸۰ متری
تاریخ اجرای برنامه ۹الی ۱۱فروردین ماه ۱۴۰۱
اعضای حاضر در برنامه صعود به قله تشگر بام استان هرمزگان
۹نفر به همراه راهنمای محلی جمعا ۱۰ نفر ۳نفر خانم نوبخت ،مرادی و زهرا آقایان کریم قاسمی بشارتی ،آخرتی،طهماسبی ،رصاف، (رستمی از شهرستان داراب به گروه ملحق شد) ،عامری راهنمای محلی از روستای زاکین
نیمه شب دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ساعت ۱:۳۶دقیقه کلیه همنورد آن سوار یک دستگاه نیسان شدیم و پس از عبور از گردنه های پر پیج و خم زاکین ساعت ۲:۱۰به پای دامنه قله تشگر محل استارت صعود رسیدیم بعداز پیاده شدن و گرفتن عکس یادگاری صعود خود را با نام و یاد خداوند بزرگ آغاز کردیم ودر مسیر و هوای عالی بعد از درخت مراد چند دقیقه ی استراحت حدودا ساعت ۵۳۰صبح به محل کپر ها رسیدیم و بعد از یک ساعت استراحت ساعت ۶۴۵ بسمت قله حرکت کردیم و ساعت ۱۰ صبح بر بام قله تشگر رسیدیم و به عکاسی و استراحت و خوردن تنقلات وصبحانه مشغول شدیم و ساعت ۱۰۴۵از قله استارت فرود را زدیم و ساعت ۱۳۲۰ به محل کپرها رسیدیم و ۲۰دقیقه دورهم نشستیم و استراحت و مختصر نهاری خوردیم ساعت ۱۳۴۰بسمت پایین راه افتادیم و ساعت ۱۶ به محل انتن رسیدیم و تماس گرفتیم که نیسان از روستا بیاد جلومون و ساعت ۱۷:٣۰ دقیقه به نیسان پای کوه رسیدیم و در روستای زاکین دو ساعتی استراحت کردیم و ساعت ۲۰ شب مورخه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ از روستای زاکین بسمت شیراز راه افتادیم صبح روز یازدهم کلیه همنورد آن صحیح و سلامت به شیراز و مقصد رسیدیم
توضیح اینکه دونفر از اعضای گروه حامیان زمین آقای کریم قاسمی و بنده حقیر بعنوان نماینده گروه حامیان زمین توانستیم این قله را با موفقیت صعود نمایند تقدیم به شما همنورد آن گرامی
تهیه گزارش : محمدجواد رستمی

26 ماه پیش

باسلام در مورخه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۲:٣۰ دقیقه بامداد از مسیر محیط زیست روستای گشی با تیمی ١٧ نفره استارت حرکت را زدیم
صبحانه و ناهار را به صورت لقمه همراه خود بردیم تا زمان کمتری صرف تغذیه کنیم.
که در ابتدای مسیر راه خاکی در بین باغ های روستا و منتهی به مسیر تنگه گشی عبور کردیم. این منطقه، سنگلاخی جهت عبور سیلاب و رودخانه بود
که در مسیر تنگه به سنگ های بزرگ و حرکت در بین و روی سنگ ها به مسیر خود ادامه دادیم و در انتهای تنگه چشمه پای کوه وجود دارد و در ادامه پاکوب دست راست تنگه با شیبی ۵۰ درجه به مسیر خود ادامه دادیم که ساعت ۳:٣۰دقیقه به نعل اسبی رسیدیم که ابتدای خان اول،توقفی ۳دقیقه ی داشتیم تا تیم لباس های خود را کم کنند و بلافاصله حرکت کرده باشیبی تقریبا ۵۰درجه در خان اول به حرکت خود ادامه دادیم کوه دارای ۷ خان (پیمانه) می باشد. خان ها به صورت پلکانی در امتداد هم بودند. خان های اول تا سوم شیب های تند و کمی ریزشی داشت. خان های ۴ و ۵و ۶ طولانی ترین مسیر ها را داشت و راس ساعت ۶:۴۵ پای خان ۷ توقفی داشتیم و به صبحانه خوردن و عکسبرداری مشغول شدیم و ساعت ۷:١۰دقیقه به مسیر خود ادامه دادیم و ساعت ۸:٢۵دقیقه کنار دکل در خط الراس قله عکسی دسته جمعی گرفتیم و به مسیر خود ادامه دادیم و راس ساعت ۹:٣۰دقیقه به تابلو قله رسیدیم و حدود یک ساعت به عکسبرداری و خوردن تنقلات مشغول شدیم و ساعت ۱۰:٣۰دقیقه به سمت پایین (فرود)حرکت کردیم و ساعت ۱۵:٢۴ دقیقه به پای چشمه پای کوه رسیدیم و در مسیر تنگه در بین باغ های چند دقیقه ی به عکاسی مشغول شدیم و راس ساعت ۱۶:٢۰دقیقه به محیط بانی رسیدیم در این برنامه ۱۷نفر موفق به صعود شدند.
کل مسافت پیمایش شده: حدود ۲۲ کیلومتر
آنتن دهی موبایل: دارد

27 ماه پیش

درود برهمه دوستان گرامی🤝برنامه امروز همراه با دوستدران طبیعت دریک هوای بسیار عالی زمستانی برگزار گردید همراه باشادی موسیقی برف بازی و لذت بردن از طبیعت زیبای کوهسار دراک همراه با آموزش با حضور ۳۵ نفر از دوستان بسلامتی به پایان رساندیم وجای همه دوستان گروه واقعا سبز بود به امید برنامه های بهتر در کنار شما دوستداران طبیعت 🤝☘️☘️🍀🍀🍀🍀☘️🍀🍀🌱🌱🌱🍀🍀🍀🍀

28 ماه پیش

صعود به قله کان صیفی بام استان ایلام
تاریخ اجرای برنامه ۲۷ و ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰
ارتفاع قله ۳۰۵۰
اعضای حاضر در برنامه تیم ۲۰ نفر
مسیر حرکت از شیراز به سمت نورآباد /گچساران /رامهرمز/اهواز /شوش/دهلران/کاور/پهله/میمه/چشمه پهن
ارتفاع پای کوه ۱۷۳۰
ارتفاع قله ۳۰۵۰

29 ماه پیش

سلام امروز به همراه آرش زارع عزیز و سرکار خانم سهیلا خانم به همراه دیگر دوستان به پیش قدم ای جناب آقای مهندس غفوری روز کوهنورد رو جشن گرفتیم در مهارلو و تا چشمه دوم چشمه ناری هم صعود کردیم از ساعت هفت و نیم صبح شروع و ساعت ۱۱ به چشمه رسیدیم و آنجا از موسیقی های مختلفی که از دستگاه‌های مختلف کوهنوردی پخش می‌شد لذت بردیم و از تغذیه طبیعی خودمون و دیگر دوستان هم استفاده کردیم و در مسیر برگشت هم زالزالک کوهی چیدیم و ساعت ۵ به مبدا مون رسیدیم بسیار راه طولانی حدود ۵ و نیم کیلومتر بود اما شیب ملایم این تجربه رو نداشتم اما متوجه شدم با تغذیه طبیعی و با تمرین که ده بار اخیر که به بابا کوهی رفته بود تونستم این مسافت طولانی رو پیمایش کنم.
ارادتمند همه همنوردان عزیز جواد رستمی

31 ماه پیش

سلام
بنده علاوه بر فعالیت کوهنوردی و طبیعت گردی بصورت پاره وقت در کنار پدرم در زمینه مشاور املاک هم فعالیت دارم درخدمت کلیه همنوردان عزیز هستم
مشاور املاک رستمی با ۳۰سال تجربه دارای پروانه درجه یک تخصصی در خدمت کلیه همشهریان استان فارسی
با توجه به شیوع بیماری کرونا کلیه قرارداد ها ی خرید و فروش رهن و اجاره بصورت غیر حضوری وبا ارسال پیامک انجام می شود ضمنا جهت رعایت حال مستاجرین و موجرین عزیز که در خارج از دفتر املاک به توافق رسیده اند ثبت کلیه قراردادها کاملا رایگان همراه با کد رهگیری وهولوگرام انجام خواهد شد لایک فراموش نشود ♥️???♥️♥️♥️♥️♥️
?amlakrostamy
✾࿐༅???༅࿐✾

31 ماه پیش

در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰الی ۱۴۰۰/۰۵/۰۳۱بمدت دو روز به همراه اعضای گروه طبیعت گردی خانوادگی از ارتفاعات منطقه رغز واقع در شهرستان داراب دیدن کردیم از همه کوهنوردان و طبیعت گردان عزیزی که تمایل و قصد سفر به منطقه دیدنی و جذاب رغز را دارند بنده با کلیه امکانات رفاهی مناسب در خدمتتان هستیم ارادتمند شما محمد جواد رستمی

35 ماه پیش

باعرض سلام واحترام امروز پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۹به همراه ۱۲۰ نفر از تکاوران جوان پرانرژی با نشاط از ساعت ۶۳۰ دقیق صبح صعود خودرا به ارتفاعات دراک شیراز به ارتفاع ۲۵۲۰ متری از سمت میدان احسان حرکت خودرا آغاز کردیم مسافتی به طول ۱۹۶۵ متری از راه مال رو سمت راست که مابین دودره واقع شده بود وبایک شیب نسبتا سخت حرکت کردیم که در طول مسیر کوهنوردی مسیر پوشیده بود از گل های نسترن کوهی ریواس بنه وجاشیر وانواع گیاهان و درختچه های سرسبز که با صدای دل نواز پرندگان جانی تازه به هر کوهنورد میداد
دومرتبه در طول مسیر استراحت ۵دقیقه ای داشتیم تا اینکه ساعت ۰۹۰۰ به ارتفاعات و قله رسیدیم بعداز صرف صبحانه و اجرای سرود ای ایران یک جلسه بحث وانتقاد بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار سپس از سمت چپ دامنه شرقی مشرف به شهرک کشن فرود وساعت ۱۴۰۰پس از تجمع کلیه نفرات در میدان احسان به خوابگاه مراجعت نمودند

سعید جعفری قوام آباد

34 ماه پیش

سلام و درود بر شما جناب رستمی عزیز.
خدا پشت و پناه شما و همه غیور مردان ارتش و پاسداران ایران جاویدان

سعید جعفری قوام آباد

34 ماه پیش

سلام و درود بر شما جناب رستمی عزیز.